piątek, 6 czerwca 2014

Kompleksy



Witajcie moi kochani! Nawet nie wiecie jak mi wstyt... Przez ostatnie kilka tygodni nieco zaniedbałam bloga. Powód? SZKOŁA. Jak już zapewne wszyscy wiecie zbliża się koniec roku szkolnego. Wiążą się z tym różne diagnozy, kartkówki i poprawianie ocen. Nawet nie miałam czasu wejść na bloga, a co dopiero wybrać się na małą sesyjkę i zrobić kilka udanych zdjęć. Ale jak widziecie jest już piątek i przez najbliższe dwa dni mam ''sposój,,. Pomijając naukę na sprawdziany...

Kompleksy. Chyba każdy je ma. Też tak macie, że jak stoicie przed lustrem to źle się czujecie ze swoim ciałem? Wszyscy dążą do ideału, który tak naprawdę nie istnieje. Pytanie czy warto... Czy warto głodzić się i zażucać sobię, że jest się brzydkim? A może lepiej zaakceptować siebie? Przecież nie ma człowieka, który jest w 100 % chodzącym ,,bogiem''. Zazwyczaj przeglądamy na różnych stronach internetowych typu tumblr itd. zdjęcia różnych pięknych i chudych dziewczyn z pięknym ciałem. Ale przecież na zdjęciach da się ukryć niektóre rzeczy. Trzeba sobię zadać pytanie czy warto tracić czas i chęci dla kompleksów. Głodując psujemy swój organizm od środka, niszczymy swoje zdrowie. Wraz z utratą wagi wypala się w nas jakaś cząsteczka osobowości, której nigdy nie odzyskamy. Zawsze będziemy nieszczęśliwi. Uwieżcie mi, nie warto. Każdy z nas jest piękny. Każdy jest na swój sposób inny. Nasza koleżanka waży 35 kg a ja waże 50, dlaczego? Bo np. ja mogę mieć wolniejszy metabolizm i odziedziczyć cięższe kości niż ona. Uwieżcie w siebie! Bo naprawdę nie warto. Oczywiście jakiś sport, ćwiczenia i zdrowe odżywianie się nie są złe. Wręcz przeciwnie! Robiąc to, dbamy o własne zdrowie. Ale nie dajmy się zwariować :)





Gdzie możecie mnie znaleźć? 
ask - klik
tumblr - klik
tumblr z moimi zdjęciami - klik
twitter - klik
Zapraszam!

I na koniec dwie piosenki, które porwały moje serce <3




22 komentarze:

  1. Ale najważniejsze, że już wróciłaś<3
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zupełnie. Jeszcze został taki ostatni napięty tydzień a potem już będą luzy.
      Obiecuję, że wam to wynagrodzę <3
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. piekna notka :)
    niestety mam kompleksy ;/
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja za obserwację?
    _______________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwacja za obserwację?
    ________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś o obserwację, zacznij i daj znać u mnie zrewanżuje się :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no niestety kompleksy to coraz częstszy problem,ale najważniejsze jest by się nie poddawać i zwalczać je! :*
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)! Masz dar pisania .A zdjęcia c u d n e.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śiczna bluzeczka;*
    Blog świetnie prowadzony, przyjemnie sie czyta;)

    Może wzajemna obserwacja? Co ty na to?
    Zapraszam: http://razemoceniajmy.blogspot.com/
    Napewno się odwdzięczę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo, że każdego kompleksy dopadną, zwłaszcza w wieku nastoletnim, choć potem i tak mamy z nimi do czynienia. Jak ktoś jest gruby to chciałby być chudy, jak chudy, to chciałby nabrać nieco ciałka. Wysokie dziewczyny chciałyby być niskie, a te malutkie z kolei marzą o tym by być wysokimi. Ludziom nie dogodzisz, to sytuacje z życia wzięte. Najgorsze jest to, że zarówno telewizja jak i te wszystkie magazyny fundują nam obrazki piękna z full retuszem. Gwiazdy sceny muzycznej i kina nie są piękne, one po prostu srają pieniędzmi, które mogą wydać na makijaż. Nie oglądam telewizji i nie czytam gazet, zacznę to robić, gdy zobaczę choć jedno zdjęcie w magazynie bez retuszu, lub gwiazdkę na ekranie, bez pięciu ton szpachli na japie... sądzę, że nigdy ten dzień nie nastąpi. Najbardziej jednak szkoda jest mi tych wszystkich naiwnych dziewczynek, bo pewnie zgodzisz się ze mną, że jest takich cała masa, wierzących w to co widzą, nie uświadomionych tego, że ideał nie istnieje i dążących do niego, a temu towarzyszy niestety wiele rozczarować i bolesnych upadków. A potem ludzie się jeszcze dziwią, że coraz to młodsi sięgają po narkotyki... no cóż, życie. Cieszę się, że ty chociaż, jesteś na tyle mądrą osóbką, by rozbroić ten chory system.

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dużo kompleksów,głównie wygląd.W ciągle porównuję się do innych,to moja wielka wada :(
    http://katie1771.blogspot.com/ ❤ obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie można być idealnym. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. najwidoczniej słuchamy takiej samej muzyki :D
    obserwuje i liczena rewanż :)
    http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny desing bloga, zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Twoje posty przypadły mi do gustu, oby tak dalej! ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie nie ma ideałów, ale jest pytanie po co wszyscy chcą być idealni ? Ja też mam kompleksy, ale kroczek po kroczku je zwalczam. Mam nadzieje, że kiedyś w końcu poczuję sie dobrze w swoim ciele :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę bardzo fajny blog:)
    Zaobserwujesz? Ja Cię obserwuje:*
    http://beyourselffffff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszulka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog :D Fajna stylizacja ;p .Obserwuję :D

    aliii-alaa.blogspot.com zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń