sobota, 19 lipca 2014

Co u mnie? + ODDT


Jak Wam kochani mijają wakacje? Bo mi całkiem dobrze. Jest dopiero 19 lipca a ja już zdążyłam na własne oczy zobaczyć morze i poznać przepiękne miast jakim jest Ostrów Wielkopolski. Ostatni tydzień spędziłam w moich kuzynek. Dużo spacerowałyśmy, kupiłam sobie trochę ubrań, które na pewno zobaczycie w najbliższych postach i co najważniejsze - znam już kilka ulic i wiem, że jak w przyszłości znajdę się w Ostrowie nie zabłądzę! Teraz siedzę w domu i się nudzę, krótko mówiąc - relax. Zostało nam już tylko niecałe 1,5 miesiąca wakacji, ale ten czas szybko leci... A w sierpniu 10 dniowa kolonia i we wrześniu szkoła :(

W dzisiejszym outfit znów zobaczycie moje jeansowe spodenki z wysokim stanem.
Cóż tu dużo mówić... Kocham je i ani na chwilę się z nimi nie rozstaję.
Na kilku zdjęciach zamiast shortów jest spodenko-spódniczka, która według mnie jest genialna!
Wygoda połączona z elegancją to coś, czego już od dawna szukałam!
Czarne sandały pasujące praktycznie do wszystkiego to idealne dopełnienie całej stylizacji.
Oraz biała bawełniana bluzka, która jest wygodna i dobrze się prezentuje.












Ostatnio zaczęłam oglądać Top Model onile. Bardzo lubię tego typu programy.

Top Model onile

Do zobaczenia :*

13 komentarzy:

  1. Świetne buty ! :D
    http://catlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam blisko Ostrowa, masz rację to jest piękne miasto :)
    Świetna stylizacja! Śliczna bluzka ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje tak szybko mijają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post czekam na kolejny
    Udanych wakacji :*
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie przypominaj mi szkoły jest jeszcze troche czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog http://kittenbykornelia.blogspot.com/ obserwacja? Wyglądasz supr nie to co ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygladasz! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię się, że tak lubisz te spodenki :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki cudownie na tobie leżą
    Masz super figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze buty świata :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :D
    Buty to totalny hit 2014 ;)
    Ciekawy blog ;)
    Okej,dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;))

    Pozdrawiam,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń